Centre d’Informàtica Industrial i Sistemes Intel.ligents (EASY)
És relativament freqüent el cas de les empreses que, tot i disposar d'idees d'innovació resultat de la seva experiència en el seu sector, no gosen iniciar projectes de Recerca i Desenvolupament (R+D) perquè no disposen de personal especialitzat.
Aquesta dificultat fa perdre una ocasió de generació de nous productes i un augment de competitivitat en el mercat.
Perquè som conscients d'aquesta necessitat actual s'ha creat EASY.
EASY és un centre per a la innovació i transferència de tecnologia especialitzat en Informàtica Industrial i Sistemes Intel·ligents.
Ubicat a la Universitat de Girona, EASY és un centre acreditat de la Xarxa de centres de suport a la innovació Tecnològica (XiT), organisme del Centre per la innovació i el Desenvolupament Empresarial (CIDEM) de la Generalitat de Catalunya.
L'objectiu de EASY és ajudar a les empreses Catalanes en els seus projectes de Recerca i Desenvolupament (R+D) per a la millora de la seva competitivitat, dedicant especial atenció en el compliment en els terminis i costos dels projectes.
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'ànàlisi dels seus hàbits de navegació.AcceptaLlegir més